Ny løsning for påmelding og lisenser

calendar2
Publisert 04.sep.2018
pen2
Endret 25.jan.2021
ny-losning-for-pamelding-og-lisenser

Norges Danseforbund har inngått et samarbeid med Deltager.no, for håndtering av elektronisk medlemsregistrering og arrangementer.

Fra 2018 ønsker Norges Danseforbund at alle klubbene tar i bruk det nye medlems- og arrangementssystemet. Medlemsløsningen er integrert med Norges Idrettsforbund, noe som betyr at klubbene som tar i bruk systemet, vil møte kravet om elektronisk medlemsregistrering fra 1. januar 2018.

Priser:

-        Deltageravgift: kr. 4,- eksl. mva.

-        Transaksjonsavgift: 2,5>#/p###

-        SMS: 0,80,- per SMS (maks 160 tegn per SMS)

Priseksempel: Hvis det koster kr. 100,- å melde seg på et arrangement, vil Deltager.no utbetale kr. 92,50,-. Deltager.no utbetaler hver uke, til kontonummeret som klubben har spesifisert.

Prisene gjelder for arrangement og medlemskontingent.

Avtalen Norges Danseforbund har inngått med Deltager, gir svært konkurransedyktige priser, og for de klubbene som allerede bruker Deltager.no til å håndtere arrangementer vil det være en betydelig kostnadsbesparing.

Hvordan kommer vi i gang?

Klubbene bør sørge for at KlubbAdmin er oppdatert mtp. medlemmer, grupper og grener, enten ved å oppdatere i KA, eller ved å ta kontakt med NIF IT slik at de kan laste opp excel-lister for dem som har dette og ikke bruker KA fra før.

Dette vil sørge for at importen laster inn alle medlemmer med riktig informasjon og på riktig gruppe/gren.

Når dette er på plass :

Gå inn på dette skjemaet og registrer klubben din:

Fyll ut skjemaet og Deltager.no vil opprette din arrangørkonto fortløpende. Ved å fylle ut skjemaet ønsker vi å påpeke at du ikke binder klubben til noen avtaler eller liknende, da selve avtalen ligger mellom Deltager.no og Norges Danseforbund.

NYHETER

Publisert 03.april.2024