Invitasjon Norgesmesterskapet i Sportdrill 2019

Publisert 18.mar.2019
Endret 25.jan.2021
flagg-norge

Invitasjon til Norgesmesterskap i Sportsdrill (Nasjonal konkurranse for level a)

Askøy Turn og Sportsdrillklubb har gleden av å invitere alle Sportsdrillere til Norgesmesterskap for junior og senior elite og nasjonal konkurranse for level a. Konkurransen vil være uttak til EM 2019 samt uttak for gruppe til IC 2019 og tropp til GP 2019!

Vi starter Fredag kl.18.00 med Obligatoriske element og kortprogram. Konkurransen vil forgå i Sotra Arena, mens overnatting blir på Kleppestø Ungdomsskole.

Hall

• Sotra Arena
  • Gulv: Blått gummigulv (Kan likevel oppleves svært glatt!)
  • Takhøyde: 14 meter
  • Lys: Gult lys, Nedsenket fra taket (Høyde 12meter)
  • Oppvarmingsområdet er likt som konkurranseområdet

Overnatting

• Adresse: Kleppestø Ungdomsskole, Søre Myrane 2, 5300 Kleppestø
  • Skolen åpner fredag kl.16.00 for innlosjering
  • Det vil bli servering av lett måltid fredag kveld på skolen etter konkurransen.
  • Det vil bli shuttel for utøverne til og fra skole/hall

Kiosken

Under årets NM har vi jobbet hardt for å kunne tilby alle våre tilreisende samt egne utøvere en hall som gir vår idrett bedre forhold. Vi arrangerer også i år på utsiden av egen kommune. Dette medfører noen få utfordringer for oss som arrangør. Blant annet vil vi ikke få mulighet til å få inntekter fra hoved kiosken i hallen. Vi håper derfor at alle vil handle hos oss og ikke i kiosken ved inngangen hvor inntekten går til Sotra SK.

Innlevering av musikk

For innlevering av musikk vil det bli opprettet en delt mappe. Informasjon om den delte mappen og link for tilgang vil bli sendt til klubben pr. e-post til den som er oppgitt som musikkansvarlig oppgitt i påmeldingsskjema.

Draktsjekk:

All draktsjekk under konkurranse går bort. Ansvaret om å følge draktreglementet legges fullt og helt på klubbene og trenere selv. Under konkurransene vil hoveddommer melde fra om eventuelle brudd, og ved brudd vil nasjonalt reglement overholdes, uten unntak.

Det konkurreres i følgende klasser, og startkontingenten er:

TROPP (rekrutt, junior/senior): 400,- per person i troppen

Gruppe: 400,- per person i gruppen

PAR (rekrutt, junior og senior): 600,-

FREESTYLE (rekrutt, junior og senior): 500,-

Startlister vil sendes ut senest 1 dag før konkurransestart.

Påmeldingsfristen er satt til 29. mars 2019
Vi ber om at påmeldingsfristen overholdes! NB! Etteranmeldte etter fristen vil bli pålagt ekstra gebyr på 150kr per startende.

Påmeldingskjema finner dere her!

Startkontingent og deltakeravgift skal være innbetalt før frammøte på NM 2019. Faktura sendes til alle lagene i god tid før stevnet.
NB! Husk å ta med konkurranselisens, kvittering må fremvises før konkurransestart!

Dersom det skulle være noen spørsmål:
Vennligst ta kontakt på e-post sportsdrillStevner@gmail.com

Askøy Turn og Sportsdrillklubb

Publisert 27.februar.2024

Retningslinjer av strømming i Norges Danseforbund

Publisert 22.februar.2024

Valgkomitéen søker kandidater til tingperioden 2024 – 2026

Publisert 14.februar.2024

Har din danseklubb kjøpt nytt utstyr i 2023?