Daniel Grindeland blant topp 8 i Unbreakable 2022!

Publisert 06.okt.2022
Endret 06.okt.2022

Historisk norske resultater

Unbreakble Championship 2022 ble avholdt 1. okotber i Leuven, Belgia. Unbreakble er en dansebattle med deltakere fra hele verden, og blant 242 deltakere i klassen til Daniel Grindeland fra Absence Crew, endte han på en forrykende 6.plass!

Daniel sier selv kroppen føltes bra i forkant av konkurransen. Og det var helt tydelig det var nødvendig, for å i det hele tatt nå toppen. Med en battle som gikk over en hel dag, kjente Daniel han tok seg helt ut etter nesten 8 timer breaking i ett.

"Jeg hadde ingen forventninger til konkurransen, og så på den som en god treningsarena mot VM om 3 uker. Mulig det tok bort litt av nervene. Jeg var lett i kroppen og det var superkult å komme såppass langt i den konkurransen, det har gitt en god følelse når jeg nå går inn i siste forberedelser til VM i Korea." Sier Daniel.

VM i breaking avholdes i Seoul, Sør Korea allerede 21.-23.oktober 2022! Vi ønsker han lykke til!

Ikke bare kunne Daniel ta med seg gode prestasjoner, det samme gjorde Elias Gausen Kleven (17) fra Floorknights crew. Elias vant sin klasse (1vs1 KIDS). I 2021 endte han på 2. plass og det er ingen tvil om at det smakte godt å komme tilbake et år senere, og denne gangen med seieren på plass!

Fullstendige resultater fra Enbreakable 2022:

Coverfoto: Koko Exg
Foto under artikkel: Unbreakable & Koko Exg