Årets julegave – Ny hjemmeside til din klubb!

calendar2
Publisert 04.des.2020
pen2
Endret 08.apr.2021
Gave

Norges Danseforbund ønsker å hjelpe klubbene våre med utfordringene dere har møtt i forbindelse med koronapandemien. Dette vil vi gjøre ved å dekke kostnaden for ny nettside til 10 utvalgte klubber.

Det siste halve året har Norges Danseforbund jobbet med søkemotoroptimialisering (SEO). Det innebærer å benytte metoder som fører til at nettsidene våre oppnår bedre synlighet eller «ranking» på søkemotorens resultatsider. Målet er å få potensielle nye medlemmer til å klikke seg inn på våre klubbers hjemmesider (via NDs nettside), for igjen at det skal konverteres i konkrete nye medlemskap for den enkelte klubb. Dette har gitt svært gode resultater, og Norges Danseforbund ligger nå høyt oppe ved søk i Google.

Imidlertid ser vi at de private danseskolene kommer høyt opp sammenlignet med klubbene våre, og dette vil vi gjøre noe med.

Vi ønsker å gi 10 klubber ny nettside, samt et år med gratis bistand til denne. Høres dette interessant ut for deres klubb, og dere oppfyller kriteriene under? Send en mail til michelle@danseforbundet.no innen tirsdag 08.12.2020.

Kriterier:
  • En ansvarlig person for nettsiden/ kontaktperson til forbundet
  • En nyhetssak/ oppdatering i uken
  • Norges Danseforbunds logo på hjemmesiden, med URL
  • Klubben fortsetter avtalen etter endt prøveperiode, minimum i ett år (kr 549 eks. mva/ mnd.)
  • Forbundskontingenten for 2020 er betalt
  • Tilbyr kurs våren 2021
  • Klubben må ha anledning til å implementere ny nettside før jul

NYHETER

Publisert 02.desember.2022

Trosset sykdom, tok medalje

Publisert 22.november.2022

Norge stjal showet!

Publisert 17.november.2022

Nominer dine favoritter til Dance Awards 2023!