Seksjonen for Swing, Salsa og Linedance

Breddeprosjekt er en fellesbetegnelse for prosjekter seksjonen har for å hjelpe klubber med medlemsvekt og ivaretagelse av eksisterende medlemmer. Seksjonen har ulike typer breddeprosjekter, som klubbene kan søke støtte til å gjennomføre.

1. Bredde ut til klubb:
Dette er tiltak hvor dyktige instruktører kommer ut til din klubb og underviser i en ønsket dansestil. Dette kan være en stil klubben har fra før, eller en helt ny stil som klubben ønsker å starte opp. Reise, opphold og honorar blir dekket av seksjonen og klubben trenger kun å stille med lokale og markedsføring. Tiltaket skal være gratis for eksisterede medlemmer i Norges Danseforbund.

2. Breddesøknad
Har dere et arrangement i egen klubb som kan hjelpe til med medlemsvekst og aktivitet kan dere søke om økonomisk støtte.

Innen to uker etter gjennomført prosjekt må rapport og bilde/video av aktiviteten sendes til seksjonen og administrasjonen - ssl@dansing.no/ dans@danseforbundet.no

Rapportmal finner dere HER
1. Søknadsskjema - Bredde ut til klubb
2. Søknadsskjema - Breddesøknad
SD7A6073

Har du spørsmål?

Halvor jobber som organisasjonsansvarlig og hjelper deg gjerne!

Halvor@danseforbundet.no