Meld ditt idrettslag på kurs til MittVarsel

calendar2
Publisert 25.aug.2023
pen2
Endret 25.aug.2023
NIf%20Varsling

Meld ditt idrettslag på kurs å få egen portal til behandling av varslingssaker!

God innsikt og gode verktøy er nøkkelen til å sikre en god behandling av varslingssaker i norsk idrett.

Norges idrettssforbund tilbyr derfor systemet MittVarsel gratis til alle idrettslag og idrettsråd. MittVarsel er spesielt tilpasset idrettens behov i håndtering av varslingssaker og sikrer en trygg oppbevaring av sensitive personopplysninger.

Utrullingen av MittVarsel består av ett introduksjonsmøte på 30 minutter og ett to timer langt kurs, før ditt organisasjonsledd får tilsendt en egen portal i MittVarsel.

Det er hovedsakelig styremedlemmer eller personer som er ansatt i idrettslaget som deltar på kurs. Det er også viktig å være klar over at det kun skal være én portal per idrettslag, og at undergrupper i idrettslag ikke skal ha egen portal. Portalen skal alltid være tilknyttet hovedstyret i organisasjonsleddet.

De neste introduksjonsmøtene avholdes 29. august og 3. oktober.

PÅMELDING OG MER INFORMASJON OM HØSTENS KURS HER!

NYHETER

Publisert 03.april.2024