Hele Norge Danser!

pen2
Endret 08.okt.2021
skal%20vi%20danse

Send inn deres dansevideo og kom på TV!

Norges Danseforbund, i samarbeid med TV2, oppfordrer alle våre danseklubber til å bli med på «Hele Norge Danser»!

“Hele Norge danser” ble skapt av Skal vi danse for å engasjere og skape danseglede blant det norske folk. Fordi vi mener at dansegulvet er for alle og ønsker å invitere det norske folk med på Hele Norges dansegulv.

I samarbeid med Stian “Staysman” Thorbjørnsen har Skal vi danse laget en sang kalt “Hele Norge Danser - selv om ingen av oss kan” (sangen finnes på spotify og på sosiale medier). Benjamin Jayakody (proffdanser i Skal vi danse) har laget en enkel koreografi til refrenget i sangen“Hele Norge Danser”- vi vil se deg danse! I år kan en heldig vinner få billetter til Skal vi danse-finalen, inkl. reise og opphold i Oslo for 2 pers.

Send inn din/deres “Hele Norge danser” dans til emilie.bakke@nordiskfilmtv.no og merk mailen med ditt/deres navn, alder og hvor du/dere kommer fra. Horisontal filming er å foretrekke. Bruk gjerne din egen mobil ved filiming.

Innsending skjer fortløpende, siste frist 23. oktober 2021.

Vi er også på utkikk etter “Hele Norge danser” klipp som kan brukes i sendingen. For å bruke ditt klipp trenger vi en skriftlig tillatelse fra dansere som er med i filmen.

Denne kan sendes i samme mail som dansevideoen der dere skriver “vi godkjenner at dette klippet blir brukt i sending”.

Dere kan også tagge #skalvidansetv2 i din dansepost på Instagram for å være med i konkurransen.

Kunstnerisk frihet er selvfølgelig tillatt og vi oppfordrer dere til å bruke naturen og andre morsomme locations.

Minner om at det er koreografien i videoen til Benjamin som skal benyttes.

Lykke til! Vi gleder oss til å se dere danse!

NYHETER

Publisert 12.september.2021

Danse som kjendisene i Skal vi danse?

Publisert 08.september.2021

Medalje til Norge i Special Olympics

Publisert 30.august.2021

Ny Konkurranse- og arrangementsansvarlig i danseforbundet!