Dance Camp

28. oktober 2020

Norges Danseforbund har den glede av å invitere til første utgave av Dance Camp! Dance Camp avholdes 12.-13. desember i Oslo, og er for ungdom og dansere i alderen 13-19 år, uavhengig av dansestil og nivå. Vi gleder oss!

Dance Camp er et breddeprosjekt hvor det sosiale skal stå i fokus, og man skal bli kjent på tvers av grener og stiler. Konseptet er at 30 dansere mellom 13-19 år skal få mulighet til å delta på en camp hvor vi skal ha tre dance sessions – i år består campen av en session i breaking, en i disco/freestyle og en i sportsdans. Alle deltakerne skal delta i alle sessions, og man skal dermed bli kjent med stiler som man ellers ikke danser. I tillegg til dette legges det opp til sosial sammenkomst og hygge.

Dance Camp 2020 finner sted i Oslo 12-13. desember. Påmeldingsavgiften er på kr. 700,- og inkluderer overnatting på Olympiatoppen, mat og selve innholdet i campen. Reisen til og fra campen, kommer utenom og bestilles/ordnes selv.

PROGRAM

Lørdag 12.12:

• 12:30 Oppmøte Vulkan m/ lett servering (frukt)
  • 13:00-16:00 Freestyle/Disco m/ Madeleine Enersen Hellerød
  • 16:00-18:30 Jul i Vinterland
  • 18:30 Avreise til OLT
  • 19:30 Middag OLT
  • 20:30 Sosialt

Søndag 13.12:

• 09:00-12:00 HIP HOP m/ Victor Prag
  • 12:00-13:00 Lunsj
  • 13:00-16:00 Sportsdans m/ Nadya Khamitskaya
  • 16:15 Avreise

Påmelding gjøres ved å sende en e-post til olav@danseforbundet.no innen mandag 16.11.2020, kl. 12.00. Klubb eller enkeltpersoner kan melde på deltakere. Følgende informasjon må være med i påmeldingen:

• Fullt navn på deltaker(e)
  • Kontaktinfo: e-post og telefonnummer
  • Fødselsdato
  • Hvilken gren/stil deltaker danser
  • Klubb
  • Allergener/preferanser (vegetar/vegansk e.l.) mtp. mat
  • Under 18 år – kreves det underskrift og tillatelse fra foresatte, i tillegg til navn på foresatte og kontaktinformasjon
  • Meldes det på flere, gjerne oppgi om det er ønskelig med romdeling (dette må da være personer innen samme kohort).

Det er første-mann-til-mølla-prinsippet som gjelder. Men vi kommer også til å ta med i betraktning at så mange grener som mulig skal være med, og dermed kan dette ha innvirkning på deltakerlisten. Påmelding er bindende etter påmeldingsfristen er gått ut, og man vil bli fakturert for påmeldingsavgiften.

• I forkant av arrangementet kommer vi til å ta kontakt med kommuneoverlege for å sikre trygg gjennomføring
  • Vi kommer til å følge nasjonale og lokale smittevernsråd og regler
  • Overnatting: det er mulig for alle å få enkeltrom

Du kan kontakte meg dersom du har spørsmål: